San Sebastian food - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu San Sebastian food - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu

San Sebastian food

Door: Nancyyyyyyy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

24 Augustus 2015 | Spanje, San Sebastian

Vandaag mijn eerste pinchos genuttigd. Wauw geweldig. Ze zouden zoiets moeten hebben in Nederland. Gewoon een bar waarbij je hapjes vanaf kan halen. Sommige zijn heel normaal en andere zijn weer heel speciaal. Voor ieder wat wils! In tegenstelling tot de stugge Fransen zijn de Spanjaarden hier heel behulpzaam en vriendelijk. Ze vinden het leuk om je te helpen want we waren een klein beetje aan het stuntelen met het bestellen van de pinchos enzo..
Ik heb inmiddels een vast groepje meiden waar ik nu hier mee omga. Ze komen bijna allemaal uit Duitsland maar ze zijn echt super gezellig. Eigenlijk bijna de helft van alle studenten hier bestaan uit Duitsers of Nederlanders.

Eigenlijk heb ik vandaag nog veel meer gedaan dan alleen pinchos eten maar gezien het feit dat mijn leven bestaat uit eten benoem ik alleen dat gedeelte haha :p Maar heb inmiddels wat gezien van San Sebastian zelf. Het heeft 3 stranden waarvan er 2 zijn voor 'normale' mensen en 1 voor surfers. De golven zijn daar wat heftiger. Ik ga ook nog surflessen volgen die starten volgende week dus ben benieuwd. Hoop dat ik niet terugvlieg met een gebroken been of iets :p Ik ga nu lekker m'n bed opzoeken want morgen begint de eerste officiële dag Spaanse les!

Buenas noches :D

  • 24 Augustus 2015 - 11:17

    Peter:

    Hoi Nens, veel successos met de spaanse lessos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Actief sinds 20 Aug. 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 3871

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 18 Januari 2016

Studie in San Sebastian :D

Landen bezocht: