Eerste dagje in La Salle - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu Eerste dagje in La Salle - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu

Eerste dagje in La Salle

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

22 Augustus 2015 | Spanje, San Sebastian

Eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming dankzij mijn lieve vader en Elvira. Was een beetje onwennig in het begin maar kwam al snel een vriend van mij tegen die mij een beetje de weg wees. Zojuist kleine boodschapjes gehaald (lees: wijn en bier) maar ga morgen nog een keer want ben echt gesloopt van de reis en het is ook nog eens vrij benauwd dus dat is ook echt weer fijn..

Net al een aantal studenten ontmoet, ook van de hogeschool. Er zijn echt een hoop Nederlanders en dat is echt een gezellige groep zo. Vanavond gaan we met z'n allen verzamelen en richting een of andere club aan de zee. Gelukkig is het morgen zondag dus kan lekker de nodige drankjes naar binnen gieten :D

Nou ik laat het even hierbij ik hou jullie op de hoogte!
Saludos!

  • 26 Augustus 2015 - 16:35

    Marianne:

    Hee lieve Nancy

    Schat van me ...hoe is het?. Mis je nu al.

    Ik pas wel op Miek hoor (haha)
    Zou leuk zijn om in oktober bv jouw kant op te komen
    Wij hier maar snel de lotto winnen

    Veel success he en hasta la vista Adios!!

    xx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Actief sinds 20 Aug. 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 3870

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 18 Januari 2016

Studie in San Sebastian :D

Landen bezocht: