Laatste dagje in La Salle - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu Laatste dagje in La Salle - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in La Salle

Door: Nancyyyyyyy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

01 September 2015 | Spanje, San Sebastian

Laatste avondje alweer in La Salle. Morgen eindelijk m'n appartement in ben zo blij! Eindelijk m'n eigen plekje en niet meer in deze gevangenis haha Alhoewel het hier enorm gezellig is met mijn internationale medestudenten. Ik ben alleen wel een beetje chagrijnig dat we geen wifi hebben in het appartement. En lieve Jose Juan Pedro Andreas Antonio van de Orange shop vertelde ons vandaag dat we alleen jaar contracten kunnen afsluiten. Mi culo! Dat gaat m dus niet worden maar we gaan morgen op onderzoek uit zodra we daar genesteld zitten.

Afgelopen vrijdagavond zijn we de stad in gegaan op zoek naar de juiste clubs. Blijkt dus dat die alleen echt op zaterdag hier pas open zijn dus waren we naar een of andere chique club geweest aan het water. Verdorie 10 euro kwijt aan een cocktail en 5 euro aan een simpele cola dios mio.. Maar het was sowieso wel een leuke avond. Op het eind alleen jammer genoeg een kleine vechtpartij maar dat heb je dus blijkbaar overal. Verder over het algemeen een lekker rustig weekendje gehad. Zaterdag beetje op het strand gehangen en savonds geprobeerd een film te kijken maar dit werkte niet helemaal.. Zondag door de stad heen gelopen omdat ik de afgelopen week alleen maar achter iedereen aan liep als een kip zonder kop en alsnog de weg dus niet wist hahah :p

Vandaag weer Spaans gehad, vrijdag examen meeeeh.. Ga het sowieso wel halen want ben verplaatst van A2 naar A1. A1 is zeg maar het debieletjes niveau maar wel goed om de basics weer te kunnen leren. Volgende week start mijn vervolgcursus. Na de les kwam m'n ouwe pa langs met Elvira! Jammer genoeg stormde en onweerde het dus heb niet veel van de stad laten zien. Dus lekker pintxos gegeten en een sangriaatje gedronken.

Oh en wat minder leuk nieuws trouwens.. Een student hierzo was met de auto hier naar toe gekomen vanuit Nederland. Hij had een oldtimer. Deze oldtimer stond geparkeerd op het privé trein van La Salle. Hij kwam van t weekend tot de ontdekking dat heel zijn auto gesloopt was. Ramen ingeslagen allemaal, radio gestolen en zo'n brandblusser hadden ze erin leeg gespoten. Fucking assholes. Hoop dat z'n verzekering alles fixt.

Verder zal ik niet heel vaak meer posten tot het moment dat ik eindelijk wifi heb. Maar tegen die tijd dat ik wifi heb daar ben ik alweer bijna terug in Nederland denk ik hahaha :p Daarover gesproken, ik vlieg 90% zeker de 23e van december terug naar Nederland maar dat kan ik pas eind deze week definitief zeggen. Dus dat is bijna 3 weken eerder dan verwacht eigenlijk.

Anyways, ik ga lekker slapen. Morgen weer een vroege en intensieve dag.. Lekker verhuizen yaayyy.

Buenas noches amigos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Actief sinds 20 Aug. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3867

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 18 Januari 2016

Studie in San Sebastian :D

Landen bezocht: