Late night update :D - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu Late night update :D - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu

Late night update :D

Door: Nancyyyyyyy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

25 Augustus 2015 | Spanje, San Sebastian

Vandaag eerste dag weer naar school bah. Maar het viel eigenlijk wel mee. Het was meer een soort introductie inclusief rondleiding door de campus heen. Het is echt een supermooie universiteit met veel groen en mooie gebouwen. Heel anders dan mijn school in Nederland. Daar is het voornamelijk grijs en heel zakelijk. Maar goed. Heb een Spaanse test afgelegd en hoop maar op het beste want het was echt verschrikkelijk haha.. Mijn Spaans is echt no bueno :P Gelukkig zijn er een stuk of 20 die hetzelfde probleem hebben dus ik maak me eigenlijk geen zorgen erover. Daarna op zoek gegaan naar een Spaanse simkaart in de stad. Dit was nogal een drama omdat de Spanjaarden graag hun winkels sluiten wanneer zij hun siesta houden. Geweldig eigenlijk als je erover nadenkt. Maar heb inmiddels een Spaans nummer maar die ga ik morgen pas installeren vandaag nog niet echt de tijd gehad daarvoor.
In de avond ging een Italiaanse gozer pasta pesto maken voor heel de groep. Dit was echt super gezellig en heb nu nog meer mensen leren kennen van allemaal verschillende nationaliteiten.

Ohja en hoogtepunt van de dag! Ik weet eindelijk waar mijn appartement is. Ik kreeg vanmorgen een mailtje met waar mijn appartement is en wie mijn roommates zijn. Dit zijn een Zweeds meisje en een Duits meisje. Het Duitse meisje kon ik al en dat Zweedse meisje heb ik zojuist ontmoet. Het zijn leuke meiden dus ik ben echt happy. Het adres is : Arresate 47, 20005 San Sebastian. Google het maar even het ziet er echt prima uit en het is vlakbij het strand dus ik ben extra blij want ik hou natuurlijk enorm veel van het strand.....

Maar goed ik ga lekker m'n bed in want morgen is er weer een lange dag. Dit keer beginnen de Spaanse lessen dus echt JOEPIE.

Buenas noches!

  • 25 Augustus 2015 - 07:41

    Peggy:

    Te deseo mucho exito en tu primo dia de clase! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Actief sinds 20 Aug. 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 3863

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 18 Januari 2016

Studie in San Sebastian :D

Landen bezocht: