Dag van vertrek - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Nancy Sonsbeek - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

21 Augustus 2015 | Nederland, Spijkenisse

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. M'n San Sebastian avontuur gaat beginnen. De laatste spullen zijn ingepakt dus we kunnen zo vertrekken. De afgelopen weken ben ik best zenuwachtig geweest maar nu het moment eenmaal hier is valt het allemaal reuze mee. Morgen wordt ik rond 4 uur verwacht bij Residence La Salle. Hier zal ik een week verblijven voordat ik naar mijn vaste appartement ga. Een week lang krijgen mijn medestudenten en ik een intensieve cursus Spaans. In een week tijd schijn je nog best een hoop op te kunnen pikken dus ik ben benieuwd. Het zou leuk zijn als ik daadwerkelijk Spaans zou spreken als ik terug ben in NL haha :p

Ik probeer wekelijks iedereen up to date te houden aan de hand van mijn reisverslagen maar dit hangt af van de WiFi etc.. Maar dit moet helemaal goed komen :)

Nou ik ben er klaar voor, vamos a San Sebastian!
Saludos!

  • 22 Augustus 2015 - 10:12

    Peggy:

    Hé meid leuk zo n reisverslag.ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben daar!tuurlijk houden we contact via Skype en app maar je verslag ga ik zeker lezen.fijne tijd lieverd! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Actief sinds 20 Aug. 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3860

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 18 Januari 2016

Studie in San Sebastian :D

Landen bezocht: